Leverans

Vi levererar med det bästa leveransföretaget för dig

Spårning av leverans

Spåra min order

Så fort din beställning har skickats kommer du få ett email från oss med ett spårningsnummer. Skriv in koden nedan för att få upp status för din leverans. Om du inte har fått fått ditt spårningsnummer kan du se status för din order genom att logga in på ditt konto.

 

Leveransinformation - villkor

1. MaxGardiner anvämder sig av lite olika leveransföretag beroende på storlek på paket samt vart den ska levereras. För tillfället använder vi oss av: Postnord, Ups, HRX, TNT och Itella. Är det så att du har beställt olika produkter kan detta leda till att din beställning skickas med olika leveransföretag då alla våra produkter inte tillverkas i samma fabrik.  

2. Leveranstiderna på våra produkter bygger på föregående beställningar. MaxGardiner kan inte hållas ansvariga för eventuella förseningar då produkterna tillverkas efter beställning och har en väldigt tight tillverkningstid. Dåligt väder och kvalitetskontroller är exempel som kan orsaka eventuella förseningar. Självklart strävar vi alltid efter att leverera dina varor i tid. MaxGardiner kan inte hållas ekonomiskt ansavriga för eventuella förseningar. 

3. MaxGardiner strävar efter att hålla dig så uppdaterad som möjligt gällande din beställning. Vi kommer informera dig när vi har tagit emot din beställning, när vi påbörjat tillverkningen, när tillverkningen är klar och när den skickas. 

4. MaxGardiner kommer skicka ett spårningsnummer till dig så fort vi mottar det från leveransföretaget.

5. Våra paket skickas hem i första hand, är det så att man inte är hemma eller inte svarar i telefon levereras paketet till närmaste postombud eller så görs ett nytt försök dagen efter. MaxGardiner kan inte hållas ansvariga för vilket postombud leveransföretaget väljer att skicka det till.

6. Om du behöver ändra din leveransadress, vänligen informera oss om detta inan din order har skickats.

7. Alla paket är försäkrade under transporten. Om det uppstår skador på förpackningen vid leverans, notera detta när du signerar för beställningen. När du fått ett skadat paket, fotografera lådan och notera om detta har skadat beställningen inuti. Kontakta oss sedan och ange ditt ordernummer. Vi kommer att prata med budfirman. 

8. MaxGardiner ersätter skadade beställningar (ny produkt eller reparation om möjligt) om man har fotobevis. Vi kan begära att produkten retuneras innan den skadade produkten byts ut.  

Som alltid, om du har några frågor tveka inte att höra av dig till oss.

GRATIS